° iStatus °

♥ RINDU YANG PALING MENYAKITKAN ADALAH RINDU YANG BERPANJANGAN PADA INSAN YANG TELAH PERGI DAN TIDAK AKAN PERNAH KEMBALI LAGI ♥

DASHBOARD



bertuah kan saya?

Bertuah sangat saya, dapat kenal dengan awak.
Bertuah sangat saya, dapat kawan dengan awak.
Bertuah sangat saya, dapat bersama dengan awak.
Bertuah sangat saya, dapat merasa cinta awak.
Bertuah sangat saya, dapat merasa sayang awak.
Bertuah sangat saya, dapat merasa rindu awak.
Bertuah sangat saya, dapat berjumpa awak.

Bertuah sangat saya, bila handset saya kerap berbunyi.
Bertuah sangat saya, bila selalu dapat mesej dari awak.
Bertuah sangat saya, bila selalu dapat call dari awak.
Bertuah sangat saya, pagi-pagi ada orang kejutkan saya.
Bertuah sangat saya, ada tempat nak bercerita.
Bertuah sangat saya, ada tempat melepaskan marah dan geram.
Bertuah sangat saya, ada orang ambil tahu tentang saya.
Bertuah sangat saya, ada orang sanggup berkorban untuk saya.



Bila nanti saya dan awak dah jauh. adakah . . . . . 


Bertuah sangat saya, tak dapat kenal awak macam dulu.
Bertuah sangat saya, tak dapat kawan dengan awak macam dulu. 
Bertuah sangat saya, tak dapat bersama awak macam dulu.
Bertuah sangat saya, tak dapat merasa cinta awak macam dulu.
Bertuah sangat saya, tak dapat merasa sayang awak macam dulu.
Bertuah sangat saya, tak dapat merasa rindu awak macam dulu.
Bertuah sangat saya, tak dapat jumpa awak macam dulu. 


Bertuah sangat saya, bila handset saya dah tak kerap berbunyi macam dulu.
Bertuah sangat saya, bila dah tak selalu dapat mesej daripada awak macam dulu.
Bertuah sangat saya, bila dah tak selalu dapat call daripada awak macam dulu. 
Bertuah sangat saya, bila pagi-pagi dah tak ada orang kejut saya macam dulu. 
Beruah sangat saya, bila dah tak ada tempat nak bercerita macam dulu. 
Bertuah sangat saya, bila dah tiada tempat melepaskan marah dan geram macam dulu. 
Bertuah sangat saya, bila dah tiada orang ambil berat tentang saya macam dulu.
Bertuah sangat saya, bila dah tiada orang sanggup berkorban untuk saya macam dulu. 


Bertuah sangat saya, kalau awak sedar semua ini. 
Bertuah kan saya?

Story Typer by Nurftnnzh