° iStatus °

♥ RINDU YANG PALING MENYAKITKAN ADALAH RINDU YANG BERPANJANGAN PADA INSAN YANG TELAH PERGI DAN TIDAK AKAN PERNAH KEMBALI LAGI ♥

DASHBOARD



HAPPY WEDDING DAY, ABANGAH! - 10 SEPETEMBER 2013

Aww chak! Aumm, assalamualaikum holla holla cikebum cikebum. Lamanya tak update blog nih kan? Sampaikan ada yang sibuk bertanya. Hamboihh, tak sangka pulak blog nih ada pembaca setia. Hehe. Almaklumlah bukan taknak update cuma takdee masa yang terlalu panjang untuk memanjakan blog ini selalu. Maafkan diri ini yee, semua pembaca sekalian :)

Awak semua, Atenn dapat jemputan khas ala ala vvip begitu. Haa, bukannya apa. Depa nih invite by whatsapp jeh pun. Terharu juga lah dari tak dijemput langsung kan? Kakaka!


Entry kalinih Atenn buatkan khas untuk pengantin baru kita. Pasangan bahagia yang baru menghalalkan hubungan mereka pada 24 Ogos 2013 yang lalu. Alhamdulillah dengan sekali lafaz sahaja puteri jelita, Noorazila telah sah menjadi isteri kepada pangeran tampan, Syed Muhammad Firdaus. Kini, kakak comel lagi anggun ini mampu tersengih lebar kerana telah sah mutlak memiliki putera idamannya :)

                                                          





Pasangan bahagia ini telah selamat diijabkabulkan di salah sebuah masjid yang terletak di Jeniang, Sik, Kedah Darul Aman.  











Hampir 4 tahun menyulam kasih bersama, hubungan mereka akhirnya sampai ke jinjang pelamin. Inilah yang diinginkan oleh semua pasangan yang bercinta. Banyak dugaan yang telah mereka tempuhi untuk mempertahankan hubungan suci ini. Alhamdulillah! Atenn tumpang gembira untuk kalian berdua. Bukan senangkan kita nak menjaga satu hubungan itu dengan baik. Bertabahlah kalian, semoga bahagia hingga ke anak cucu cicit dan hingga nafas yang terakhir :D

selamat selamat pengantin baru 
teng treng teng teng teng



Gold theme di sebelah pihak perempuan menghiasi tabir pelamin untuk persandingan dua mempelai yang bak kata pepatah bagai pinang dibelah dua. Sangat secocok! Majlis diteruskan lagi dengan acara menepung tawar kedua mempelai. Tidak ketinggalan, pengapit lelaki juga turut menepung tawar. Ambil berkat pengantin barangkali. Haha. Jangan marah yee, Abeng ;')





Seronoknya tengok orang lain naik pelamin. Dapat rasa nasi minyak diorang. Ada juga terfikir, bila lah pula giliran Atenn kan? Entah dapat merasa ke tak? Haha. Haa, jauh nauu pikior nya. Calon pun takdak lagi weii! Hihi. Terserlah kegembiraan di wajah pengantin lelaki. Terserlah seri pengantin di wajah pengantin perempuan. Hehe. Atenn nak tanya nih, bulan madu hangpa dekat mana? Hewhew -,-





Sesi bergambar is begin! Ohh, jyeahh. Inilah Sakaso's family. Keluarga di sebelah pihak lelaki (gold theme) Haa, yang purple theme di sebelah pihak lelaki. Cun kan? Tersengih lebar pengapit lelaki kita tuh. Pengapit perempuan tidak dapat hadir dekat Kedah harituh kerana ada hal yang tak dapat dielakkan. Inilah sebahagian kenkawan pengantin yang sudi datang memeriahkan majlis (purple theme). Abang Epul takdak dalam gambar nih. Dia pergi dating time cenggini. Haha.Tapi gambar purple theme tak banyak. Bukan takdee tapi photographer tak upload lagi. Minta maaf yee?   Huhu. Nampak meriah kan majlis diorang? Terlalu meriah. Seronok sangat :D


Marriage is a beautiful time two souls start to share one heart. Let your love for each other grow with every passing day. I would like to congratulate both of you on your wedding. May Allah bless you and fill your life with more love and happiness. Hope you have happily ever after that both of you deserve. Lot of love, Atenn.

credit to AusIla








Story Typer by Nurftnnzh