° iStatus °

♥ RINDU YANG PALING MENYAKITKAN ADALAH RINDU YANG BERPANJANGAN PADA INSAN YANG TELAH PERGI DAN TIDAK AKAN PERNAH KEMBALI LAGI ♥

DASHBOARD



Berakhirnya Sebuah Kisah :')

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Setiap yang hadir pasti akan ada yang pergi. Setiap orang yang singgah dalam hidup kita, takkan selamanya kekal dengan kita. One day dia akan pergi dari hidup kita. Cuma cepat dengan lambat jeh. Mungkin ini laa pengakhiran sebuah kisah antara dua kawan. Genap 7 bulan 28 hari berkenalan. Mengharungi suka dan duka bersama. Bergaduh, bergurau mesra serta berkongsi masalah bersama. Semua itu terlalu indah untuk dikenang. 

Mungkin ini adalah coretan akhir yang akan aku buatkan khas untuk mu
Buatmu, kawan tersayang 
Terima kasih atas segalanya 
Belajar melepaskan itu yang terbaik
Aku sentiasa mendoakan yang terbaik untukmu 
Biarpun aku dengan kau semakin jauh 
Kau tetap yang teristimewa di hati ini 
Kau tetap menjadi si penjaga hati ini
Teruskan hidupmu seperti mana kau tidak pernah mengenalku dulu 
Izinkan aku menyimpan semua hadiah dan kenangan ini
Itu laa harta yang ada ketika bersamamu 

Semoga berbahagia , kawan tersayang :')
*IABMA*

Kau akan tetap menjadi kawan baik, sahabat bagiku 
Tidak mudah untuk aku melupakan segalanya 
Terima kasih atas semuanya 
Aku pernah berharap agar kita berempat akan jadi seperti dulu
Tapi mungkinkah harapan aku itu berkesempatan

Gambar lama kita berempat
MISMC+NAI=IABMA+NFNZ :')





Story Typer by Nurftnnzh